söndag 21 september 2008

Vad ska man göra?

Det har varit så mycket i skolan nu under senaste tiden då vi arbetat med projekten och där av har man skapat konstant, allid något i händerna, om inte så sandpapprar man eller så stickar man.. så nu när projektet var klart blev det en avsaknad av att inte ha något att göra, det började redan klia i fingrarna i fredags kväll.. jag ville göra något med visste inte vad.. och kännslan växte sig bara starkare i lördags kväll... så jag kollade runt på bloggar för att få inspiration och så fan jag dessa smarta näsduksförpackningarna man kan göra av rest tyger, helt parfekt, både för mig och mina nära och kära som kommer få dessa :)


1 kommentar:

florin design sa...

Fin blogg du har!

Vad går du för skola???
Själv går jag möbelrenovering på folkhögskola just nu...