lördag 27 september 2008

Mer än 24 Timmar

Dygnet borde ha mer än 24 timmar, då jag nu har flera ideér till saker som ska skapas och inspiration till 1000 andra samtidigt som jag har ett par påbörjade men ej avslutade projekt hemma och ett sy projekt på måndagskvällarna och två pågående skolprojekt som ska göras, så funderar jag på , HUR ska dygnets timmar räcka till??? Mitt svar är, det gör det inte... Så nu får alla projekt sparas i mitt minne... hoppas jag kommer ihåg om inte kommer ihåg att skriva ner och skissa ner dem... för någon gång måste de göras!! :)

1 kommentar:

Janette Millbom sa...

jag har en idébok. rätt bra. men jag glömmer alltid ha den vid sängbordet, där ligger den nog bäst, så slipper man ha alla ideerna i huvudet när man ska sova, och vakna och drömma om garn, som jag ganska ofta gör ;-)