tisdag 6 januari 2009

Frustration över ComHem


Jag är inne på 9 dagen utan fungerande Tv... oj oj oj det nyttiga med det är så klart att man märker hur beroende man är av att bara slö titta på tv... och man får så klart gjort ganska mycket som man annars kanske hade låtit bli. Men oj vad jag blir rastlös!!! Man kan inte bara slänga sig i soffan i 20 minuter för trycka lite nej för att ajag saknar kanaler!!!

Ringde till ComHem för 3:e gången i dag... Som sagt bor ju i ett hyreshus så det här trodde jag at de borde de ju lösa smärtfritt... med vad fick man till svar??? Jo, jag måste själv ringa till husvärden som i sin tur ska kontakta någon av mina grannar där felet finns som i sin tur ska kontakta ComHem som ska komma dit och fixa det... Men hallå? Varför ringer inte ComHem min husvärd?

Ja jag är glad att jag bloggar så jag får ur mig min frustration .... :) Så ni där ute, var glad att er Tv fungerade speciellt nu när alla röda dagar har varit. :)

2 kommentarer:

lisah sa...

vi har bra kanaler - du är välkommen att titta på dom........
skämt åsido - jag hoppas det ordnar sig för det är klart man vill att det ska fungera.....
kramar
Lisa i Halmstad

glaqpet sa...

Du kan ju se lite tv på datorn annars :)
Men visst det är ju inte samma sak förstås.

Krya på dig föresten.