fredag 18 juli 2008

Shopping galen, eller bara galen?

Ja då är det officiellt.. jag är shopping galen... Jag kunde inte smälta sofftyget jag ändrat till min kökssoffa.. jag har gått hela dagen och tittat och känt men nej, det var inte riktigt så jag ville ha det eller den känslan jag ville att soffan skulle ha...
Så jag bar mig av till stan och blev KÄR!!!!

Jag är nu fattig men åå så glad.... tänk vad tyg kan få en att må toppen... så nu fick soffan återigen en ny makeover... Och vi tyckte båda det kändes bättre dena gången...










1 kommentar:

H@nn@ sa...

Hejsan, verkar som att vi har mycket gemensamt, jag är också en "köpoman".. Men det blev ju jätte fint på soffan, kanske mer i din smak? :) Själv har jag också shoppat idag fast jag kanske inte riktigt behövde det.:) Men det är alltid roligt att shoppa. Lägger till dig i min kontakt lista, om det går bra.. :D

Ha det så bra
Kramar
Hanna